HTML

Labdarúgás szimulációk a gyakorlatban

A labdarúgás szimulációs jelölőnyelv a gyakorlatban. Közeleg csapatod mindent eldöntő mérkőzése? Kutasd magad a szakmai lehetőségeket: ki játsszon, hol játsszon, mit játsszon? Ha csak egyetlen A4 oldalt van időd elolvasni, akkor íme: ezt olvasd el.
Kiemelt cikk: Közösségi erőforrás-megosztás a labdarúgásban


FerSML=Football(er) Simulation Markup Language, azaz labdarúgás-szimulációs jelölőnyelv. (S íme itt a projekt honlapja.)

Ki ne szeretné?

Avatár fejlesztők mazsolázó


Bátfai Norbert: ESP, NED, Debrecen.
Bátfai Erika: Basel.
Így fest egy MOTOROLA DROID-on (wifin át) ez a blog:

Friss topikok

Linkblog

Erő a zavarban, avagy legyűri a Debrecen a Lovech együttesét és legyűrné a Lovech a VB spanyol nemzeti tizenegyét?

2010.08.13. 15:25 nb

Még mindig csupán a Debrecen-Lovech összecsapás előkészületeinél tartunk, mert a BL-ben „megszokott” módszer szerint az első mérkőzés alapján állítjuk össze a két csapat aktuális szurkolói avatárját. De addig is a már sokat bírált „ALL_FORMATIONS”…

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása