HTML

Labdarúgás szimulációk a gyakorlatban

A labdarúgás szimulációs jelölőnyelv a gyakorlatban. Közeleg csapatod mindent eldöntő mérkőzése? Kutasd magad a szakmai lehetőségeket: ki játsszon, hol játsszon, mit játsszon? Ha csak egyetlen A4 oldalt van időd elolvasni, akkor íme: ezt olvasd el.
Kiemelt cikk: Közösségi erőforrás-megosztás a labdarúgásban


FerSML=Football(er) Simulation Markup Language, azaz labdarúgás-szimulációs jelölőnyelv. (S íme itt a projekt honlapja.)

Ki ne szeretné?

Avatár fejlesztők mazsolázó


Bátfai Norbert: ESP, NED, Debrecen.
Bátfai Erika: Basel.
Így fest egy MOTOROLA DROID-on (wifin át) ez a blog:

Friss topikok

Linkblog

Szilveszteri foci

2011.12.31. 21:34 nb

A szurkolói avatárok ma még korántsem olyan népszerűek, mint amilyenek hitünk szerint idővel lesznek. Dilemma ez, mert ugye itt a szilveszter este és remek szórakozás lehetne pár elemzést végezni... mi lehat a dilemma megoldása? Töltsük le a 2011-es robotfoci VB csapatait, icipicit módosítsuk az RCSS szervert és máris ömlenek az adatok...

Aki fel akarja dobni az estéjét, kiindulhat például a letöltött (14. helyezett) Dainamite és (a világbajnok) WrightEagle között lejátszott mérkőzés adataiból: Dainamite_0-vs-WrightEagle_21.xlsx

A hardcore avatárfejlesztő nem elégszik meg az alábbi YouTube-ra feltöltött videókkal, hanem a soccerwindow2 vagy az rcssmonitor progikkal játsza le a rögzített rcg állományt: Dainamite_0-vs-WrightEagle_21.rcg

Itt az egész mérkőzés:

ez pedig külön csak a gólokat tartalmazó videó összeállítás

Ma este addig nem jutunk, hogy David Brillinger potenciálfüggvényes [Brillinger, D.R., A potential function approach to the flow of play in soccer, J. Quantitative Analysis in Sports 3, Issue 1, 2007. http://www.bepress.com/jqas/vol3/iss1/3/] felépítsük ezekr az adatokra, de a [Duch J, Waitzman JS, Amaral LAN, 2010 Quantifying the Performance of Individual Players in a Team Activity. PLoSONE 5(6): e10937. http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0010937] "flow network" gráfjaihoz hasonlóakat tudunk rajzolni. Hozzáadott értékünk, hogy a játékosokat reprezentáló csomópontok nagyságát a (passzolásokra, mint linkekre felépített) Google PageRank algoritmus alapján rajzoljuk. Így kapjuk a WrightEagle csapatra vonatkozó következő gráfot, amiben az összes passzal foglalkoztunk:

illetve így módosul a gráf, ha (a fenti cikk értelmében) csak a góllal vagy kapuralövéssel végződő passzsorozatokkal foglalkozunk:

 

B.Ú.É.K



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fersml.blog.hu/api/trackback/id/tr483510411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása