HTML

Labdarúgás szimulációk a gyakorlatban

A labdarúgás szimulációs jelölőnyelv a gyakorlatban. Közeleg csapatod mindent eldöntő mérkőzése? Kutasd magad a szakmai lehetőségeket: ki játsszon, hol játsszon, mit játsszon? Ha csak egyetlen A4 oldalt van időd elolvasni, akkor íme: ezt olvasd el.
Kiemelt cikk: Közösségi erőforrás-megosztás a labdarúgásban


FerSML=Football(er) Simulation Markup Language, azaz labdarúgás-szimulációs jelölőnyelv. (S íme itt a projekt honlapja.)

Ki ne szeretné?

Avatár fejlesztők mazsolázó


Bátfai Norbert: ESP, NED, Debrecen.
Bátfai Erika: Basel.
Így fest egy MOTOROLA DROID-on (wifin át) ez a blog:

Friss topikok

Linkblog

Ismerkedés a japán (HELIOS) csapat szoftvereivel, avagy néhány triviális „Helló, Világ!”

2011.01.05. 12:35 nb

Kezdhetnénk deduktívan: a Doxygen-el legeneráljuk a doksit (librcsc-4.0.0 és agent2d-3.0.0, en.sourceforge.jp/projects/rctools/) és elkezdjük tanulmányozni az OO rendszert.

 

De induljunk el inkább a játékos ágens main függvényéből! A jelkezelés után a játékos ágens IO multiplexeléssel fut majd. Mindkét esetben végzünk néhány placebo „Helló, Világ!” jellegű módosítást.

A librcsc-4.0.0/rcsc/common/basic_client.cpp forrásban a
void
BasicClient::runOnline( SoccerAgent * agent )
A select visszatérésének else ágába vegyük be a következő triviális feltételvizsgálatot

if(M_socket->fd(), &read_fds){
            // received message, reset wait time
            waited_msec = 0;
            timeout_count = 0;
            agent->handleMessage();
}

sőt, hogy lássunk iv valamit tegyünk be egy kis logolást is

if(M_socket->fd(), &read_fds){
            // received message, reset wait time
            waited_msec = 0;
            timeout_count = 0;
            agent->handleMessage();
            std::cerr << "Hello, World!"
}
Majd jöhet a librcsc-4.0.0 könyvtárban a make, make install

A agent2d-3.0.0/src/main_player.cpp forrásban ugyancsak tegyünk néhány placebo átalakítást:
    //sig_action.sa_handler = &sig_exit_handle;
    //sig_action.sa_flags = 0;
    sig_action.sa_handler = sig_exit_handle;
    sig_action.sa_flags = SA_RESTART;
    std::cerr << "Hello, World!"
                  << std::endl;
Végül jöhet a agent2d-3.0.0 könyvtárban a make, majd lehet tesztelni a mérkőzés közben az átalakításaink „hatásait”!

Szólj hozzá!

Címkék: 2d helios robocup agent2d librcsc

A bejegyzés trackback címe:

https://fersml.blog.hu/api/trackback/id/tr472562293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása